Cumpara linistit! Ai drept de retur 20 zile din momentul când ai receptionat comanda.
Iar returul este GRATUIT pentru comenzi de minim 500 Ron.
Pentru a va exprima intentia de retur va rugam sa completati formularul de retur aici .
Dupa trimiterea acestui mesaj, veti fi contactat pentru detalii, de catre un reprezentant al magazinului nostru.
In ce situatii pot returna produsul/ produsele?
1. Te-ai razgandit si nu mai vrei produsul/produsele comandate.
2. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
3. Produsele prezinta deteriorari rezultate in urma transportului;
4. Produsele au fost livrate gresit de catre noi (alt produs/ alta culoare/ alta marime decat ceea ce ai comandat).
Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, in ziua receptiei coletului.
5. Ai comandat marimea gresita si vrei sa inclocuiesti produsul cu alta marime sau cu un alt produs.
Poti solicita returnarea produselor pentru inlocuire, sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.
Cat costa returul?
Returul este GRATUIT pe teritoriul Romaniei pentru comenzi de minim 500 Ron. Pentru ca avem atat de putine retururi, produsele noastre fiind de calitate premium, oferim retur gratuit pentru toate comenzile cu valoare minim de 500 Ron.
Asadar ce ai de facut: completeaza formularul de retur, noi te vom contacta si vom stabili de comun acord cand sa trimitem curierul la tine.
Noi ne ocupam de plasarea comenzii la curier, tu trebuie doar sa ai grija ca produsul/produsele sa fie in stare perfecta, in ambalajul original si sa le impachetezi corespunzator incat sa nu sufere daune la transport.
Pentru comenzi sub 500 Ron, returul costa 25.00 Ron si se va scadea din valoarea pe care ti-o vom returna in cont.. Daca doresti sa te ocupi personal de expedierea returului (emitere awb, contactarea unei firme de curierat, plata coletului retur), te rugam sa specifici in formularul de retur.
Retur pentru produse personalizate
In cazul produselor personalizate (ii si camasi traditionale, halate, prosoape, trusouri de botez brodate cu initiale/nume client) nu se accepta retur, doar in cazul in care produsele prezinta defecte de productie. In acest caz va trebui sa fim informati imediat cum ati primit comanda si ati verificat produsele, pentru ca ulterior sa înlocuim produsele cu defecte.
In ce conditii trebuie sa returnez produsele?
Exceptie de la retur:
Cat timp am la dispozitie pentru retur?
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Noi am prelungit acest termen de 14 zile pana la 20 zile. Asadar ai drept de retur 20 zile!
Cum imi recuperez banii in cazul unui retur?
1. Daca ai achitat online (cu card bancar), vei primi suma platita in termen de maxim 10 zile de la receptionarea returului, in contul IBAN de aferent cardului utilizat la efectuarea platii comenzii.
2. Daca ai achitat ramburs la curier, vei primi suma platita in termen de maxim 10 zile de la receptionarea returului, intr-un cont IBAN comunicat de tine in formularul de retur.
3. Daca ai achitat cu OP in baza unei proforme/facturi de avans, vei primi suma platita in termen de maxim 10 zile de la receptionarea returului, in acelasi cont IBAN din care ai realizat ordinul de plata.